🎁 Brezplačna dostava pri nakupu nad 20 €. Dodajte izdelke v vrednosti in izkoristite brezplačno dostavo.

Vračilo

Napotki za vračilo

Naročene izdelke lahko vrnete / zamenjate na tri načine:

  • odstop od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga; vračilo brez navedbe razloga
  • menjava blaga (blago je brezhibno, vendar bi ga želeli zamenjati za drugo blago)
  • reklamacija (napačna dobava ali napaka na blagu)

Obrazec za vračilo/menjavo blaga izpolnete in nam ga pošljete po navadni ali e-pošti, lahko pa tudi pošljete dopis z vsemi potrebnimi informacijami.

Odstop od pogodbe

Kot kupec imate imate možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopite od pogodbe brez navedbe razloga in vrnete izdelek v roku 14 dni od podanega obvestila o odstopu.

Obrazec za vračilo/menjavo blaga izpolnete in nam ga pošljete po navadni ali e-pošti, lahko pa tudi pošljete nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe na e-naslov info@polomplus.si

Po prejemu odstopne izjave vam pošljemo potrdilo o prejemu izjave o odstopu. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe, to je 14 dni od dneva prejema paketa.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Potrošnik nosi strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe, vam vrnemo kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Prejeta plačila vam nakažemo na vaš TR, razen če izrecno zahtevte uporabo drugega plačilnega sredstva.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

Menjava artiklov

Če vam velikost/barva artikla ne ustreza in ga želite zamenjati, lahko blago vrnete in mi vam bomo poslali artikel v drugi velikosti/barvi, če je ta na zalogi.

Stroški poštnine pri menjavi: Pošiljanje blaga s strani kupca krije kupec sam. 

Postopek menjave artiklov:

1. Na naši spletni strani preverite, ali je artiklel, ki ga želite zamenjati, na zalogi.

2. Če je vaša številka/barva na zalogi, potem nam sporočite zahtevo za menjavo blaga na e-naslov info@polomplus.si ali nas pokličite na telefonsko številko 031 694 494, da vam bomo blago rezervirali.

3. Blago, ki ga želite zamenjati, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.

4. Paket nam osebno dostavite ali pošljite priporočeno na naslov:

POLO M PLUS d.o.o.
Dunajska 217, 1000 Ljubljana

5. Pošiljko oddajte v 30 dneh od datuma prejetja blaga.

6. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

Reklamacija

V primeru napačne dobave (napačna številka, barva, model...) ali stvarne napake stroške poštnine krije prodajalec. 

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Postopek reklamacije:

1. Na e-naslov info@polomplus.si na tel. 031 694 494 nam sporočite:

  • številko naročila
  • ime, priimek in naslov 
  • natančen opis napake oz. napačne dobave

2.  Najkasneje v osmih delovnih dneh po obvestilu kupca bomo potrdili prejem reklamacijskega zahtevka in podali tudi odgovor na rešitev.

3. Za upravičene reklamacije kupec lahko zahteva:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Stroške poštnine krije prodajalec. V primeru upravičene reklamacije kupec ne nosi nobenih stroškov.

© POLO M PLUS. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani POLO M PLUS poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

Nastavitve piškotkov
×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu POLO M PLUS
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.

Promotion: GRATIS 10+1+1