Vračilo :: POLO M PLUS
🎁 Brezplačna dostava pri nakupu nad 20 €. Dodajte izdelke v vrednosti 20 € in izkoristite brezplačno dostavo.

Vračilo

Napotki za vračilo

Naročene izdelke lahko vrnete / zamenjate na tri načine:

  • odstop od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga; vračilo brez navedbe razloga
  • menjava blaga (blago je brezhibno, vendar bi ga želeli zamenjati za drugo blago)
  • reklamacija (napačna dobava ali napaka na blagu)

Obrazec za vračilo/menjavo blaga izpolnete in nam ga pošljete po navadni ali e-pošti, lahko pa tudi pošljete dopis z vsemi potrebnimi informacijami.

Odstop od pogodbe

Kot kupec imate imate možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopite od pogodbe brez navedbe razloga in vrnete izdelek v roku 14 dni od podanega obvestila o odstopu.

Obrazec za vračilo/menjavo blaga izpolnete in nam ga pošljete po navadni ali e-pošti, lahko pa tudi pošljete nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe na e-naslov info@polomplus.si

Po prejemu odstopne izjave vam pošljemo potrdilo o prejemu izjave o odstopu. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe, to je 14 dni od dneva prejema paketa.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Potrošnik nosi strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe, vam vrnemo kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Prejeta plačila vam nakažemo na vaš TR, razen če izrecno zahtevte uporabo drugega plačilnega sredstva.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

Menjava artiklov

Če vam velikost/barva artikla ne ustreza in ga želite zamenjati, lahko blago vrnete in mi vam bomo poslali artikel v drugi velikosti/barvi, če je ta na zalogi.

Stroški poštnine pri menjavi: Pošiljanje blaga s strani kupca krije kupec sam. 

Postopek menjave artiklov:

1. Na naši spletni strani preverite, ali je artiklel, ki ga želite zamenjati, na zalogi.

2. Če je vaša številka/barva na zalogi, potem nam sporočite zahtevo za menjavo blaga na e-naslov info@polomplus.si ali nas pokličite na telefonsko številko 031 694 494, da vam bomo blago rezervirali.

3. Blago, ki ga želite zamenjati, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.

4. Paket nam osebno dostavite ali pošljite priporočeno na naslov:

POLO M PLUS d.o.o.
Jožeta Jame 12
1210 Ljubljana -Šentvid

5. Pošiljko oddajte v 30 dneh od datuma prejetja blaga.

6. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

Reklamacija

V primeru napačne dobave (napačna številka, barva, model...) ali stvarne napake stroške poštnine krije prodajalec. 

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Postopek reklamacije:

1. Na e-naslov info@polomplus.si na tel. 031 694 494 nam sporočite:

  • številko naročila
  • ime, priimek in naslov 
  • natančen opis napake oz. napačne dobave

2.  Najkasneje v osmih delovnih dneh po obvestilu kupca bomo potrdili prejem reklamacijskega zahtevka in podali tudi odgovor na rešitev.

3. Za upravičene reklamacije kupec lahko zahteva:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Stroške poštnine krije prodajalec. V primeru upravičene reklamacije kupec ne nosi nobenih stroškov.

© POLO M PLUS. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Ta spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke.  Ti piškotki ne shranjujejo osebnih podatkov.  Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.

Več informacij
×
Politika piškotkov za spletno mesto POLO M PLUS

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, ki jih strežnik pošlje uporabnikovemu brskalniku med pregledovanjem spletne strani. Prejeti piškotek se nato namesti na napravo (računalnik, tablica, pametni telefon), s katero brskamo po spletni strani.

Spletne strani uporabljajo različne tipe piškotkov.

  1. Spletna stran uporablja piškotke, ki so nujni za osnovno delovanje strani in med drugim omogoča uporabniku dodajanje izdelka v košarico, prehod na zaključek nakupa itd.
  2. Spletna stran uporablja piškotke za zbiranje informacij o uporabi strani. Ti piškotki za sledenje omogočajo analizo obiskov in pregledane vsebine. Ti piškotki so anonimni in ne omogočajo sledenja specifično identificiranih uporabnikov.
  3. Spletna stran uporablja piškotke, ki omogočajo anaonimno sledenje informacij. Ti piškotki za oglaševanje so v uporabi za prilagoditev našega oglaševanja vašim potrebam.

Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite s klikom na povezavo v nogi te strani.

Vaše nastavitve

Ti piškotki so vedna omogočeni in so nujni za osnovno delovanje spletne strani. Torej piškotki, ki si vas zapominjo, da boste lahko nemoteno brskali po spletnih straneh. V to skupino sodijo piškotki, ki so uporabljeni za to, da si spletno mesto zapomni vaš vnos v spletne obrazce, nakupovalno košarico ipd. Obvezni so, saj, med drugim, zagotavljajo varnost in tako preprečujejo zlorabe sistemov.

Ti analitični piškotki nam omogočajo, da z uporabo anonimnega sledenja izboljšamo funkcionalnost strani. Prav tako nam omogočajo, da lažje identificiramo produkte, ki bi bili za vas zanimivi. V nekaterih primerih je prednost teh piškotkov izboljšanje hitrosti za obdelovanje vaših zahtev, zaznavanje in shranjevanje vaših nastavitev ter pomoč pri povezavi s socialnimi omrežji.Če teh piškotkov ne izberete, so rezultat lahko slabša priporočila in počasnejše delovanje spletnega mesta. Prav tako bo otežena povezava s socialnimi omrežji, kot so Facebook, Twitter, Google+ ipd.

Ti piškotki zbirajo informacije, s katerimi prilagodimo oglaševanje vašemu okusu, preferencam in željam. Te podatke uporablja tako naša spletna stran kot tudi partnerske in druge spletne strani. Zbrani podatki so anonimni in ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov, ki ste jih morda delili z nami. Če teh piškotkov ne boste izbrali, bodo morda oglasi, ki jim boste izpostavljeni, manj primerni za vas.